Virksomheder og organisationer / NLP introduktion virksomheder

NLP introdukion

______________________ Netop NLP i Hareskoven ___

 NLP - en opdagelsesrejse

Du kan betragte forandring i en virksomhed, organisation eller personligt , som en rejse fra en destination (nuværende tilstand) til en anden destination (ønsket tilstand).
 
Din adfærd, dine tanker og følelser, vil være forskellig i den nuværende tilstand og i den ønskede tilstand. For at gå fra den ene tilstand til den anden tilstand har du brug for ressourcer.
 
Energien til rejsen komme fra motivationen. Der hvor du skal rejse hen - den ønskede distination, må være noget du virkelig ønsker - og du må være villig til at satse på og engagere dig.
 
NLP er et effektivt redskab til at overvinde barriere, modstand og forstyrrelser, når vi skal rejse fra den ene distination til den anden destiantion.
 

Introduktion til NLP-rejsen

Netop NLP kommer gerne ud i din virksomhed eller organisation og giver en introduktion til NLP- det varer ca. 2 - 3 timer - afhængig af om rejsedeltagerne ønsker at modtage små smagsprøver undervejs.
 
Introduktionsmødet er en appetitvækker, der gerne skulle give Jer lysten til at komme afsted på en af de spændende rejser Netop NLP tilbyder. Det kan være kurser og NLP uddannelser, der henvender sig til såvel ledere, som medarbejdere.
 

Temadage:

Netop NLP tilbyder også, selvfølgelig i samarbejde med Jer, at udarbejde en halv til en hel temadag i jeres afdeling - hvor vi arbejder med forskellige NLP teori og øvelser - afhængig af tema. NLP er kendetegnet ved enkle, blide og effektive teknikker, der virker.
 

Mulige temaer:

Kommunikation i afdelingen - hvordan kan vha. NLP og simple NLP teknikker styrke en bedre kommunikation i afdelingen og respekt for hiandens forskelligheder.
 
Samarbejde i afdelingen - hvordan kan vi vha. NLP teori og enkle NLP teknikker blive bedre til at samarbejde og få større forståelse for hinandens måde at være på.
 
Lederskab - hvordan kan vi vha. NLP teori og enkle NLP teknikker styrke lederskabet i virksomheden eller organisationen.
 
Kundefokus - hvordan kan vi tage mere hensyn til kundens ønsker og behov
 
Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakt Netop NLP på 23 96 98 57 eller på mail.
 
 _________________________________________________________
 
 
Det første skridt på vejen til succes er en god personlighed.
Det andet er at være åben over for nye perspektiver.
Det tredje er, at man med en viden om,at man høster, som man sår,
sikre sig,at daglige gøremål formes af højre målsætninger.
 
                              Stephen R. Covey,
                       7 gode vaner

_________________________________________________________

 
 
 
 
 
Netop NLP v Inger Christiansen | Stormly 10, Hareskovby, Værløse - Denmark | Tlf.: 23 96 98 57